ie do wypadku. W takiej sytuacji obowiązkiem pracodawcy jest wszczęcie postępowania powypadkowego oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji. Pracodawca może skorzystać z usług firmy BHP, która zajmie się sporządzeniem dokumentacji powypadkowej. Przekazanie spraw dotyczących postępowania wypadkowego oraz sporządzenia dokumentacji powypadkowej w ręce profesjonalistów jest dobry rozwiązaniem, ponieważ z pewnością zadbają o to, żeby wszystko przebiegało zgodnie z procedurami. W sporządzaniu dokumentacji potrzebne jest także przeprowadzenie dochodzenia powypadkowego, które ma związek z zaistniałym wypadkiem. Firmy zajmujące się bezpieczeństwem i higieną pracy oferują potrzebne pracodawcom usługi, takie jak szkolenia BHP, outsourcing BHP czy też sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Jakie są korzyści przeprowadzenia audytu BHP
Audyt BHP jest jedną z usług przeprowadzanych przez firmy zajmujące się kwestiami bezpieczeństwa i higieny pracy. Audyt BHP ma na celu sprawdzenie oraz weryfikację tego, czy w danej firmie lub przedsiębiorstwie są spełnione odpowiednie przepisy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Skorzystanie z usługi przeprowadzenia audytu BHP może przynieść pracodawcy wiele korzyści. Przede wszystkim audyt BHP jest przeprowadzany przez wyszkolonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy bardzo profesjonalnie podchodzą do swojego zadania. Dzięki przeprowadzonej weryfikacji przez profesjonalistów, pracodawca ma pewność, że otrzymany raport zawiera rzetelne informacje na temat kwestii związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w sprawdzanej firmie. Zlecenie przeprowadzenia audytu BHP odpowiedniej firmie jest bardzo przydatną usługą dla pracodawców w różnych przedsiębiorstwach, firmach, a nawet instytucjach. Po przeprowadzonym audycie BHP pracodawca otrzymuje odpowiedni raport zawierający szczegółowe informacje o sprawdzanych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Kurs BHP dla osób na stanowiskach kierowniczych
Obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy zatrudnionym pracownikom, jednak sam pracodawca musi również odbyć odpowiednie szkolenie. Firmy zajmujące się świadczeniem usług z zakresu BHP prowadzą różnego rodzaju szkolenia i kursy BHP dostosowane do potrzeb uczestników. Jednymi z prowadzonych szkoleń są te przeznaczone dla pracodawców oraz osób kierujących pracownikami. Szkolenia BHP dla pracodawców oraz kierowników posiadają odpowiednio dopasowany program szkoleniowy, zawierający przydatne pracodawcom treści i informacje. Czas trwania takiego kursu z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy trwa około szesnastu godzin i jest prowadzony w formie spotkań seminaryjnych połączonych z samokształceniem. Osoby prowadzące szkolenie BHP posiadają odpowiednie wykształcenie i wiedzę, dzięki czemu są w stanie przekazać istotne informacje w sposób przejrzysty i ciekawy. Po odbyciu kursu BHP i zdaniu egzaminu, pracodawcy otrzymują specjalne zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
Wycena outsourcingu BHP
Outsourcing BHP jest jedną z wielu usług oferowanych przez firmy działające w branży dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy. Z usługi outsourcingu korzysta wielu pracodawców, ponieważ jest to bardzo korzystne i wygodne rozwiązanie pozwalające na przejęcie spraw związanych z BHP przez specjalistów. Sama wycena usługi, jaką jest outsourcing BHP, jest uzależniona od wielu czynników. Na wycenę usługi outsourcingu ma wpływ rodzaj obsługiwanej firmy lub przedsiębiorstwa, ilość zatrudnionych pracowników oraz wiele innych aspektów. Outsourcing BHP jest kompleksową usługą, która polega na przejęciu wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, dlatego wycena takich usługi jest dopasowana indywidualnie do klienta. Aby poznać wycenę za usługę outsourcingu, należy skontaktować się z firmą działającą w branży BHP i podać wszelkie wymagane informacje, ustalając jednocześnie szczegóły korzystania z takiej usługi. Outsourcing BHP jest na tyle kompleksową i indywidualnie dopasowaną usługą, że jej wycena zależy od danej sytuacji.